Skupina ČEZ zvítězila v regionálním kole soutěže kontaktních zákaznických center. Porazila i celosvětové giganty jako DHL nebo Vodafone.
V regionální části soutěže ČEZ předčil větší i menší firmy z Evropy, Afriky a Blízkého Východu. V polovině listopadu se tak česká energetická společnost poměří s konkurenty z celého světa a podle slov Raje Wadhwaniho, ředitele pořádající organizace, bude i v globálním finále v Las Vegas patřit k hlavním favoritům.
Přestože ČEZ v soutěži Top Ranking Performers in the Contact Center Industry uspěl už v minulých letech, zahájil v průběhu letoška zcela novou zákaznickou politiku. Ta je založena na maximální vstřícnosti zaměstnanců české energetické společnosti vůči odběratelům.
Skupina ČEZ v minulých měsících rozšířila nabídku poskytovaných služeb a zefektivnila interní předpisy a postupy. V platnost vstoupil nový zákaznický kodex, který zákazníkům mimo jiné zaručuje opravu většiny porouchaných zařízení maximálně do tří hodin.
Zákazníkům ČEZu v současnosti také slouží zákaznická linka, která je k dispozici celoročně čtyřiadvacet hodin denně. Své dotazy i připomínky pak mohou odběratelé zasílat také elektronicky. Odpovědi se jim dostane nejpozději do několika hodin.