Energetika

Konec papírování: ČEZ Prodej oslaví Den Země přechodem zákazníků na elektronickou fakturaci

21. 04. 2022

Den Země je nejvýznamnějším ekologickým svátkem, který se slaví po celém světe již od roku 1970. ČEZ Prodej si dal při této příležitosti za cíl ještě letos více než zdvojnásobit počet zákazníků, kteří využívají ekologičtější elektronickou fakturaci.

Papírovému vyúčtování už dalo sbohem zhruba 840 tisíc klientů, tento počet chce společnost do konce roku zvýšit na 1,8 milionu. Díky digitalizaci celého procesu tak společně ušetří 54 tun papíru ročně, což odpovídá 1 300 vzrostlým stromům. Veškerou fakturaci mají zákazníci kdykoliv a přehledně k dispozici v on-line aplikaci MŮJ ČEZ. On-line obsluha letos prošla výrazným upgradem, takže nabízí nejen mnohem více funkcí, ale i příjemnější a přehlednější uživatelské prostředí.

Místo hledání v šanonech či po šuplících přehled všech vyúčtování za elektřinu i za plyn během několika kliknutí myší. A navíc dobrý pocit z ochrany přírody. To jsou hlavní výhody elektronické fakturace oproti klasickému papírovému vyúčtování. ČEZ Prodej možnost přechodu na moderní a ekologickou fakturaci svým zákazníkům nabízí už několik let, doposud ji využilo zhruba 840 000 zájemců. U příležitosti letošního Dne Země společnost zahájí další kolo kampaně. Jen do konce roku tak chce ČEZ Prodej počet zákazníků s digitální fakturací navýšit na 1,8 milionu.

„Čím dál více lidí řeší všechny záležitosti kolem energií on-line a papírové vyúčtování si často nechávají jen ze zvyku. Chceme naše zákazníky podpořit v ekologickém přístupu, který šetří stromy i emise. Každoročně vylepšujeme náš on-line systém a rozšiřujeme spektrum aktivit, které mohou lidé vyřídit bezpapírově, z pohodlí domova. Věříme, že jim papírové faktury nebudou chybět, a naopak uvítají možnost šetřit společně s námi přírodu,“ říká generální ředitel ČEZ Prodej Tomáš Kadlec.

On-line aplikace MŮJ ČEZ kromě kompletního přehledu fakturací umožňuje zákazníkům také vyřídit změnu záloh, spravovat smlouvy, zadat samoodečet nebo vyřešit přepis odběrného místa. Díky zmodernizované on-line obsluze pomáhá ČEZ Prodej šetřit papír i zákazníkům: pomocí chytrého linku (tzv. magic link) umí odkázat zákazníka na konkrétní místo v MŮJ ČEZ, kde zákazník snadno například podepíše novou smlouvu, plnou moc nebo zadá samoodečet. Nemusí tak nic tisknout ani posílat.