24. 02. 2014

Skupina ČEZ se pokusí posílit svou pozici na slovenském trhu reklamní kampaní v nejčtenějším deníku Nový čas. Slovákům nabízí vysoké úspory.

Hlavním dodavatelem elektřiny u našich východních sousedů je společnost ZSE, která aktuálně ovládá přibližně čtyřicet procent slovenského trhu s energiemi. V minulých měsících však zaznamenaly nárůst popularity také alternativní dodavatelé, mezi něž se řadí také skupina ČEZ, jež měla v roce 2012 na slovenském trhu téměř devítiprocentní podíl.

V polovině února však spustil ČEZ rozsáhlou reklamní kampaň v nejoblíbenějším slovenském deníku Nový čas, který denně přečte až půl druhého miliónu Slováků.

ČEZ u našich východních sousedů nabízí výrazně levnější dodávky elektřiny oproti všem konkurenčním společnostem. Budoucí zákazníci se navíc k odběru energie nebudou muset smluvně zavazovat na dobu určitou.